Like a boss

Én nyertem a közönségszavazást a Mágia-Maffia pályázaton. Like a boss. A warchest = király.

Aztán.

1. Jó dolgokat találtam ki magamnak, szóval neked ez most mindegy. Egyelőre.

2. Elmentem a Metro 2034 könyvbemutatójára, az íróval való beszélgetést felrollniztam egy miniDV kazira, ami sajnos fel is mondta a szolgálatot 60 perc után (tanulság: vigyél kettőt, vagy egy 90-eset). Végtére is, nem volt annyira érdekes, amennyire vártam. Bár vicces, jópofa figura, áradt belőle a George Lucas-féle hozzáállás. Meg a közönségből a vad kérdések, hogyan ugorhatnának fel a sikervagonra. Nagyon kész.

3. Már-már jobban szeretek főzni, mint írni. A fűszerek használata majdhogynem olyan számomra, mint a költészet. Nem is tudom, hova tartunk így. Az utóbbi időkben az írás kicsit alábbhagyott más projektek miatt amúgy is, de szerencsére csak rövid kiesést jelentett, lásd egyes pont.

4. De azért annyira elszontyolít, hogy tényleg nincs, ha nem is jobb, de jövedelmezőbb dolgom. Így a huszonnegyedik novemberhez közel. Ki fog herélni a bérleti díj. Like a boss.

5. El kell olvasnom egy határ klasszikust.

2 hozzászólás to “Like a boss”

  1. onsai Says:

    Gratula!
    A főzés meg jó dolog, a legtöbb lányt be lehet vele fűzni, szóval hajrá! 🙂

  2. fbdbh Says:

    Köszi! Hát, jelenleg nem szükséges befűzni senkit, barátnőmre főzök. Ha már ő dolgozik, én meg nem 😀

Vélemény, hozzászólás?

