December

Van egy-két megosztanivalóm megint, bár nem sok, röviden elintézhetem. Kezdek kiégni a bloggerkedésből. Ehhez kapcsolom az első mondandómat, hogy elkezdtem készíteni egy honlapot (.com az angol szórendű nevemmel), de nem elérhető, és nem is lesz, amíg le nem tettem valamit az asztalra. Addig csak úgy hobbiból csiszolgatom, a webszerkesztői tapasztalatok is piacképes előnyök.

A Filmtett.ro kritikapályázatán döntős lettem, Karácsonyig lehet szavazni a kritikámra (a Filmtett szerkesztősége által megfogalmazott címben egy nagy, a kritikában egy kisebb, de azért ordenáré baki is megtalálható, ha jól figyeltek). Ennek ellenére lehet klikkelgetni szorgalmasan.

Gogol Bordello-koncert. Eszméletlen együttes. Nem sok maradt meg. Ami azt illeti, szeretném megragadni az alkalmat, hogy némiképp felszólaljak a felelőtlen alkoholfogyasztás ellen. De tényleg. Utoljára voltam ennyire egyetemista, ezt megígérhetem. 

Úgy néz ki, kiadják egy 2006-os novellámat. Egyelőre homály fedi a projektet, és szerintem nem is kell annyira nagy durranásra számítani, de annyiban érdekes a dolog, hogy tényleg megéri a novellákat közszemlére tenni, mert megtalálják azok, akik keresik, és ki tudja, a végén még valami antológiában lyukadnak ki. Lehet, hogy csak négy év elteltével, de úgy még nagyobb is az öröm.

Megjelent egy ismeretterjesztő cikkem a Hihetetlen! magazinban, és szándékozok gazdagítani további internetes portálokat néhány kritikával, vagy ismertetővel, meglátjuk még. Igyekszem kicsit aktívabban gazdagítani a kulturális életet, és remélem, a szándékaim nem rontanak az eddigi színvonalakon.

És végül, de nem utolsósorban. Film? Talán. Jövő őszig ezen a téren nem lesz sok mondandóm, de rajta vagyok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

