Csend és kiáltás

Csend. Valamiféle hullámvölgy, mondjuk így. A FictionKult / Galaktika pályázaton nem kerültem be a legjobbak közé (az említettek közé se). Aztán Adeptus végre véleményt mondott az új ACs novelláiról, köztük az enyémről is. Tanulság? Nagyon össze kell kapnom magam, az a helyzet. Leginkább a terméketlenkedéseimből kéne lefaragnom.

Kiáltás. Igen, lecsaptam az asztalra, és felkiáltottam, hogy ahá!, miután megemésztettem az Inceptiont, a Followinget, meg egy csomó rövidfilmet a Túbon, ugyanis megint feléledt bennem a lelkesedés a filmezés irányába. Amire mostanában több időm is lenne. Ezen még eltöprengek. És persze végre kimozdultam, múlt héten Budapesten zajongtam négy napig. Alig aludtam.

Nagyjából ennyi.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Csend és kiáltás”

  1. adeptus Says:

    Képzelem, mennyi álmatlan éjszakát okoztam neked, hogy csak most írtam róla. 😀

Vélemény, hozzászólás?

