Alter Ego

Mind ismerünk jópofa kvízeket, hogy melyik szereplő / karakter / híres ember lennél a válaszaid alapján, nos, megcsináltam párat:

Gyűrűk Ura: Aragorn. Szimpatikus szereplő.

Final Fantasy: Vincent Valentine. Na, a FF-t nem ismerem annyira, hogy tudjam, ki ez.

Serenity: The Operative. Tényleg, őt bírtam.

Író: Stephen King. Erre nem számítottam, de amúgy örülök az eredménynek.

Videojáték-hős 1985 előttről: Egy aszteroida /Pac-Man kísértet. Érdekes, passzív és alternatív.

Sci-fi / Fantasy hős: Aragorn. Ez azért túlzás.

Filozófiai irányzat: pozitivista racionalizmus / taoizmus. Utóbbival értek egyet inkább.

Híres bűnöző: Báthory Erzsébet. Valószínűleg a fiatal lányokra tett célzások miatt.

Szuperhős: Green Lantern. Őt még nem ismerem, majd jön hamarosan a film, aztán kiderül.

Harry Potter-kölyök: Draco Malfoy. Pedig kerültem a nagyon dark válaszokat.

Nos, itt untam meg a dolgot. De azért jó móka volt.

Reklámok

Címkék: , ,

Vélemény, hozzászólás?

