Itt vagyok még

Csendes volnék mostanság? Dolgom van elég így is, hogy az iskolai ügyeket többé-kevésbé lezártam. Írok, több dologra figyelek, mint régebben; filmezek és több dologra figyelek, mint régebben. Röviden mesélgetek egy kicsit.

Először is, a Hihetetlen magazin pályázatán bekerültem a 4-14. helyezett kategóriába. Mivel itt csak egy felsorolás van, én ezt optimistaként megosztott negyedik helynek veszem, igaz, 165 pályázóból még a tizennegyedik hely se olyan rossz. Amúgy is eléggé terméketlen évem volt a pályázatok és nyomtatott megjelenés szempontjából, valószínűleg azért, mert kb. másfél évig egyetlen regényre koncentráltam minden erőmmel. Hogy pontosítsak, az utóbbi két évben elkeserítően kevés eredményt mutattam fel, de ez nem jelenti azt, hogy nem fejlődök és nem dolgozgatok.

A Pannon Írók Egyesületének gyűlésén beszélgettünk a zalai irodalomról, annak helyzetéről, és tényleg elkeserítő (már amit ott láttam, az is, te jó ég). A Pannon Tükör folyóirat fogadja a novelláimat a következő évi számaiban, plusz antológiákról is beszélgettünk, szóval ha egy kicsit összeszedem magamat, a következő évben még eredményeket is mutathatok fel.

Megnéztem az Avatart. Ez a harmadik James Cameron-film, amit moziban néztem, ezúttal IMAX 3D-ben. Az élmény természetesen nagy volt, de a film nem éppen Cameron legjobbja. Erről oldalakat tudnék írni, de most időhiány miatt nem teszem, talán majd egyszer kielemzem alaposabban. Sokkal izgalmasabb volt mondjuk ebben a ramaty időjárásban felvonatozni Budapestre. A dohányzóba kaptunk jegyet, ahol egy vagonnyi fura alak pálinkát ivott, és füstölt, mint a gyárkémény, plusz ment a mulatós zene. Visszafelé egy órát fagytunk a Keletiben, mire sikerült felszállni egy vonatra. Mit meg nem teszek Cameronért.

Ma beoltattam magam a H1N1 influenza ellen, annak ellenére, hogy 1. indokolatlan, 2. nanorobotok vannak benne, amelyek segítségével a világkormány elitje majd bábként fog irányítani (valószínűleg ugyanazokról a rosszfiúkról van szó, akik annak idején meghamisították az amerikai holdraszállást).

Végezetül: több novellán, elbeszélésen dolgozgatok egyszerre, regényen most nem, pedig lenne rá ötletem. A Galaktika Steampunk Comix pályázatán elvéreztem, úgyhogy a képregényeket sem fogom erőltetni. A kellemes ünnepek során is írni fogok, mert most van időm. És mert ez a legkellemesebb időtöltés, amelyet egymagamban végezhetek.

Címkék: , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

