Pepita

Annak idején, amikor én gimibe jártam (4 éve), még senki nem hordott sálat az iskola falai között, jó melegben. De ebben az évben egy nagyszünet alatt 30-40 lányt is össze tudtam számolni, aki sálat hord, és a legtöbben (geometriailag helytelen elnevezéssel) kockás sálat. Rojtos szélű, pepita kendő az emberek nyaka körül. Fiúknál úgyszintén, hogy értsük. Az utcán nincs diákcsoportosulás, amelyben ne lenne legalább egy ilyen egyenruha-tartozék. Egy Quimby-koncertről már ne is beszéljünk.

Címkék: , , , ,

Egy hozzászólás to “Pepita”

  1. Mika Says:

    Nekem is van ilyen sálam. De nekem hamarabb lett, mint divat lett volna, és direkt olyan színeket választottam, ami ritka.
    Azóta egy csomó emberen láttam. 😦
    (De nem baj, nekem jövőre is jó lesz. :-))

Vélemény, hozzászólás?

