Az estve

A szombathelyi egyetem A-Clubjában lépett fel Bödőcs Tibor, hazánk szerintem legértékesebb humoristája. Nem csak jól ismeri a magyarokat és Magyarország lelkét, de felismerte a falusi élet nosztalgiáját és humorát, ráadásul zalai, mint én. Így minden szaván az ismerősség érzésével tudok nevetni. Nagyszerű előadó, kiváló művész, a manapság csak így angolosan stand-up comedynek nevezett, hirtelen népszerűvé vált jelenségnek abszolút legszimpatikusabb alakja, és sok társával ellentétben az ő előadása sosem válik erőltetetté. Köszönöm az estét, Tibike.

Reklámok

Címkék: , , ,

2 hozzászólás to “Az estve”

  1. Vaszilij Says:

    Mi is akartunk menni, de későn szereztünk tudomást a dologról. Az A Klub pedig egy fokkal erőteljesebben is propagálhatná a rendezvényeit, mert információt találni lehetetlen róluk.

  2. langhy Says:

    Sajnos én sem jutottam el oda, de barátnőm volt és hasonló jó véleménnyel bírt. Szerintem is nagy ász a csávó, “gyere állj, gyere állj, igyááál valamit”… valami videó nem készült róla?

Vélemény, hozzászólás?

